Menu

Ten profil nie jest jeszcze publiczny, ale już niedługo będzie - czeka na naszą akceptację. Aby dokonać zmian, kliknij tu by się zalogować

Columbus Energy S.A.

2.9

(28 ocen)

Columbus to najczęściej wybierany dostawca usług na rynku instalacji fotowoltaicznych w Polsce. Zaufało nam już ponad 60 500 Klientów, a liczba ta stale rośnie. Wyróżnia nas 15-letnia Gwarancja 360, panele fotowoltaiczne w najnowszej technologii, korzystne finansowanie i szybki montaż.

10 lat doświadczenia

>200 pracowników

>500 realizacji

location-dark Kraków

Jesteśmy najczęściej wybieranym dostawcą usług na rynku instalacji fotowoltaicznych w Polsce. Społeczność Columbus tworzy już ponad 60 500 Prosumentów i użytkowników rozwiązań opartych o OZE. .


 

Fotowoltaika w ofercie Columbus to solidna podstawa i opcjonalne pakiety, dzięki którym stworzysz zestaw dopasowany do swoich wymagań, decydując, co jest dla Ciebie najważniejsze. 


 

Fotowoltaika - zestaw dopasowany do Twoich potrzeb


 

Wybierając fotowoltaikę od Columbus, otrzymujesz mocny zestaw podstawowy:

 - wysokiej jakości technologię, czyli panele N-Type mono 470 Wp i inwerter sieciowy Solis, 

- wysokiej jakości zabezpieczenia elektryczne AC/DC Standard, 

- montaż w 30 dni i zgłoszenie mikroinstalacji w 10 dni, 

- dedykowaną ofertę finansowania oraz kompleksową pomoc na każdym etapie inwestycji, 

- dostęp do konsultanta technicznego, 7 dni w tygodniu, i do aplikacji PowerHouse,

- możliwość udziału w Programie Poleceń.

 

Jeśli jednak zależy Ci na dodatkowej ochronie, wyjątkowym komforcie czy dostępie do technologii, takich jak Regulator Napięcia, możesz dokupić pakiety dodatkowe: Safe,Tech lub Comfort:

 

  • Safe - dodatkowa ochrona przeciwpożarowa w postaci rozwiązań Columbus Safe i Columbus Safe 2.0  oraz ubezpieczenie od wszelkich ryzyk.
  • Tech - eleganckie wydanie paneli Full Black, czarna konstrukcja montażowa, zabezpieczenia AC/DC Premium oraz Regulator Napięcia.
  • Comfort -  szybki montaż (10 dni) w dowolnym dniu tygodnia oraz wsparcie indywidualnego opiekuna.

 

Gwarancja 360

Decydując się na instalację od Columbus, niezależnie od wybranych pakietów, dodatkowo możesz wybrać też Gwarancję 360. Jest to rozszerzenie standardowej gwarancji producenta. 15 letnia Gwarancja 360 obejmuje wszystkie komponenty instalacji, w tym montaż i serwis, oraz Gwarancję Mocy Szczytowej. Cenisz sobie spokój i komfort beztroski? Postaw na Gwarancję 360!


 

Ekosystem Columbus dla Twojego domu


 

Tworzymy ekosystem produktów i usług, takich jak fotowoltaika, pompy ciepła, magazyny energii czy ładowarki samochodów elektrycznych, które zintegrowane ze sobą tworzą spójną całość. Dzięki nim nie tylko oszczędzisz, ale także zyskasz komfort i niezależność.


 

Zrób krok w stronę zielonej energii z własną instalacją fotowoltaiczną od Columbus.


 

Serdecznie zapraszamy do kontaktu!

Columbus Energy S.A. pracuje z producentami:

Columbus Energy S.A. korzysta z produktów następujących producentów ogniw fotowoltaicznych, falowników i materiałów montażowych.

Realizacje Columbus Energy S.A.

Poniżej znajdziesz galerię zdjęć instalacji wykonanych przez Columbus Energy S.A.

Adres Columbus Energy S.A.

Jasnogórska 9, 31-358 Kraków

Columbus Energy S.A. - opinie o instalatorze

Poniżej znajdziesz opinie klientow o Columbus Energy S.A.

top-company-medal

43% POLECANY

2.9
Ilość recenzji: 28

Jakość

3.0

Cena

2.8

Obsługa

2.8

verified

Wszystkie recenzje są przez nas osobiście weryfikowane

location Recenzent: Agata, Pogwizdów. Dodano: 6/14/2023

Mam ich instalacje już od dwóch lat, dotąd nie było żadnych problemów z jej działaniem, wręcz przeciwnie, sami przyjechali sprawdzić czy wszystko jest okej. Mam do nich zaufanie dlatego pompę ciepła też wybiorę z tej firmy.

check Polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

5.0

Cena

5.0

Jakość

5.0

location Recenzent: Aleksandra, Kłodzko. Dodano: 2/14/2023

Byłam klientem firmy Columbus. Ostatnia moja umowa nie doszła do skutku z przyczyn nie do końca mi znanych. Firma nie pofatygowała się, aby wyjaśnić pisemnie zaistniałą sytuację, nie piszę o przeprosinach czy jakimś zadośćuczynieniu, bo tego nie było. Sytuacja miała miejsce od 20.10.2022r. do 03.11.2022r. Od 18.10.22r. jesteśmy bez ogrzewania, ponieważ żadna ekipa montażowa nie chciała się podjąć montażu pompy. Uważam, że ktoś zawinił w Waszej firmie i proszę u wyjaśnienie, bo to raczej nie jest według standardów przedstawianych przez Was. W rozmowie z handlowcem wszystko było jasne, następnie dział realizacji wszystko zaakceptował, a po przyjeździe ekipy montażowej okazało się, że nie założą nam pompy ciepła. Sprawa została wznowiona po raz drugi przez handlowca. Tym razem jednak już ktoś w dziale realizacji nie zaakceptował projektu. Tłumacząc, że żadna ekipa tego nie zamontuje. Fakt, że podłączenie jest niestandardowe, skomplikowane(?), dom nie ocieplony, stary. Wtedy podłączenie pompy, było by na naszą odpowiedzialność. Minęło 3 miesiące i żadnego rzeczowego, pisemnego wyjaśnienia od firmy Columbus. Do 23.01.2023r. byliśmy bez ogrzewania, bo piec węglowy został zdemontowany dzień przed przyjazdem ekipy montażowej, według Waszych wymagań. W nowym roku czekam na odpowiedź i ewentualnie bonus, który byłby mile widziany. Pisałam maila, ale nie dochodzi.

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

3.0

Cena

2.0

Jakość

3.0

location Recenzent: Paweł, Pysząca. Dodano: 12/20/2022

Firma działa bardzo energicznie do momentu skasowania za dostawę i montaż zamówionych urządzeń. Sposób realizacji zlecenia przebiega kulawo. Podwykonawcy nie są gotowi do pracy - większość uzgodnień dokonuje się w dniu ich pojawienia się na placu budowy co zakrawa na wielką prowizorkę, improwizację. Po wykonaniu usługi z Firmą Columbus nie ma żadnego kontaktu. Wszystkie zgłaszane uwagi zwyczajnie OLEWAJĄ. NIE POLECAM. Z EWENTUALNYMI PROBLEMAMI ZOSTAJESZ SAM,

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

1.0

Cena

3.0

Jakość

3.0

location Recenzent: Szymon, Wrocław. Dodano: 10/3/2022

Czuje się oszukany. Firma otrzymała pieniądze, umowa została podpisana, po czym od kilku miesięcy nie zrealizowano prac. Jestem stale wodzony wymyślonymi problemami. Najpierw okazało się że konieczna jest zmiana miejsca instalacji (po podpisaniu umowy (sic!)). Podobno okazało się to po wizycie technika na miejscu (rzecz w tym że nikt taki w międzyczasie nie przyszedł). Wiązało się to z koniecznością uzyskania zgody konserwatora. Gdy to już się udało wymyślili że pomimo pozytywnej opinii nie podoba się standardowy dopisek konserwatora o konieczności dochowania pozostałych prawnych wymogów... Gdy i to zostało rozwiązane Columbus nie miał już wyjścia i usłyszałem że po spełnieniu wszystkich tych punktów oraz zmarnowaniu mojego czasu chcą wypowiedzieć umowe. Kuriozalna sytuacja, na pewno tego tak nie zostawię. Przestrzegam przed korzystaniem z ich usług!

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

1.0

Cena

1.0

Jakość

1.0

location Recenzent: Dawid, Leśniewo. Dodano: 7/8/2022

Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Mówią o jasnych zasadach, a Na domontowanie paneli czekaliśmy ponad 140 dni gdzie na umowie było napisane że MAX 90.

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

1.0

Cena

1.0

Jakość

1.0

location Recenzent: Renata, Godziszów. Dodano: 7/8/2022

Złe zaplanowanie montażu. Druga ekipa poprawiała po pierwszej i właściwie całkowicie zmieniła przebieg instalacji. Niestety szpecąc nam przy tym jedno pomieszczenie w domu. Nasza instalacja była rozbudowywana. Ekipa, która przyjechała nie była wyposażona w elementy mocujące panele tej samej długości, co już wcześniej zamontowane . W efekcie mamy cześć paneli na innym poziomie w stosunku do powierzchni dachu, co utrudnia osuwanie się śniegu z paneli położonych w pierwszym rzędzie. W oczywisty sposób obniża to wydajność instalacji w zimie. Mamy instalację PV i magazyn. Już na samym początku wpadka – magazyn ładował się z sieci. Pierwsza reklamacja i instalacja została skonfigurowana na nowo. Niestety pojawił się kolejny problem – magazyn oddaje energię do sieci kiedy panele już nie pracują. Ponadto pojawiają się pobory energii z sieci w czasie, kiedy magazyn jest naładowany i panele pracują. Tym razem reklamacja odrzucona. Twierdzą, że tak to ma działać. Czy doradca handlowy był profesjonalny – tak i nie. Tak – potrafił nas nieźle omotać i wcisnąć towar. Nie – oferował nam instalację działającą inaczej niż ta, którą mamy zainstalowaną. Magazyn miał oddawać energię tylko na potrzeby domu i zapewniać niezależność od sieci, kiedy jest naładowany. Obecnie nadal twierdzi, że nasza instalacja została źle skonfigurowana, bo u innych jego klientów nie ma takich sytuacji. Jednocześnie umywa ręce od odpowiedzialności, bo teraz serwis się tym powinien zająć. A serwis nie podziela jego zdania. Poza tym handlowiec nie miał pojęcia o warunkach montażu instalacji. To on przygotowuje informacje dla ekipy montażowej, a okazało się, że montaż został źle zaplanowany. Nie polecam firmy Columbus. Są drodzy, a tak naprawdę nie są warci tej ceny. Długie okresy gwarancyjne to fikcja, kiedy serwis jest nastawiony na zbywanie klientów. Poza tym mają mało serwisantów w terenie. Czas na przyjęcie reklamacji to 48 godzin, czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji 30 dni. Firma jest nastawiona na wyciąganie z klientów kasy za wszelką cenę, nawet mówieni nieprawdy, a potem możesz prowadzić korespondencję z działem serwisu. Osobiści próbuję zainteresować tematem szersze kręgi. Może się uda i będzie mniej wprowadzonych w błąd klientów.

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

1.0

Cena

1.0

Jakość

1.0

location Recenzent: Beata, Citko. Dodano: 5/25/2022

Przestrzegam przed firmą Columbus. Doradca podpisał ze mną umowę na 11 paneli, po czym z dokumentacji dowiedzieliśmy się, że wejdzie 6. Musieliśmy zapłacić zadatek zeby w ogóle dokumentacja powstała. Teraz nie możemy odzyskać zadatku. Jeśli nie macie Państwo armii prawników to omijajcie Columbusa szerokim łukiem.

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

1.0

Cena

1.0

Jakość

1.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

W celu wyjaśnienia sytuacji zachęcamy do kontaktu poprzez wiadomość prywatną na Facebooku Columbus lub mail bok@columbusenergy.pl Szczegółowo odniesiemy się do sprawy.

location Recenzent: Marcin Puskarczyk, Stoszowice. Dodano: 5/19/2022

Niestety nie polecam firmy Columbus. Pomijając to ze są najdroższą firma na rynku to ludzie zajmujący się audytami tylko chcą wcisnąć produkt a pózniej radz sobie sam. We wrześniu 2020 założyłem instalacje o mocy 4,26kw na dachu skierowanym na południe lecz zacienionym do około 11 rano mimo ze był do wyboru dach położony wyżej i niezacieniony skierowany na zachód. Gdy pytałem o to doradcę stwierdził że wszystko będzie ok. Jest daleko od ok uzysk miał być na poziomie 3500kwh a jest około 2800kwh dopłacam do tego interesu. Druga sprawa pytałem się o ewentualną możliwość póżniejszej rozbudowy instalacjii. Odpowiedz doradcy oczywiście ze można rozbudować. Tylko zapomniał dodać że tylko 2 paneli bo więcej inverter nie przyjmie. Brak profesjonalizmu i wiedzy tylko chęć zysku. Na moją reklamacje odpisali że sprawdzili i potwierdzili ze dopiero od godz.11 wszystkie panele działają na full i proponują mi zakup optymalizatorów po 500zł za sztukę. Na audycie nie było mowy o żadnych optymalizatorach. Firma umywa ręce i ma Cię w D. Nikt nie kwapi się skontaktować telefonicznie tylko mail bo tak łatwiej cię spławić. Spartolili sprawę i każą sobie za to zapłacić. Niby dlaczego mam płacić za błędy pracownika ich firmy. Zastanówcie się czy chcecie współpracować z tą firmą. Nie Polecam

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

1.0

Cena

1.0

Jakość

1.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

W celu wyjaśnienia sytuacji zachęcamy do kontaktu poprzez wiadomość prywatną na Facebooku Columbus lub mail bok@columbusenergy.pl Szczegółowo odniesiemy się do sprawy.

location Recenzent: Ewelina, Ruda Kameralna. Dodano: 5/9/2022

Zaufałam firmie Columbus i podpisałam z nimi umowę na fotowoltaikę, ponieważ myślałam, że płacąc więcej płacę przede wszystkim za wysoką jakość i profesjonalizm. Po pełnym roku, przyszło rozliczenie- ponad 1600 zł dopłaty za prąd. Co się okazało? Przy takiej ilości kominów powinnam mieć zamontowane optymalizatory na 9 z 14 paneli. Pytam gdzie to fachowe doradztwo? Doradca energetyczny(czyli w moim mniemaniu osoba, która powinna doradzić jak najlepiej) nie wspomniała nawet o takiej potrzebie. Miałam już nie martwić się o rachunki za prąd to teraz martwię się o ratę gigantycznego kredytu, za wygórowaną fotowoltaikę z Columbusa plus rachunki za prąd. Nawet instalator, który przyjechał z Firmy Columbus stwierdził, że od razu podczas umowy powinny zostać uwzględnione optymalizatory w przeciwnym razie instalacja nie będzie spełniała w 100% swojej funkcjonalności. Zastanówcie się kilka razy zanim podpiszecie umowę z tą firmą. Nie liczcie na to, że cena idzie z jakością. Nie polecam. Zbywają mnie teraz, twierdząc, że to nie jest ich wina(kominy raczej nie wybudowałam po montażu paneli) zamiast przyznać się do popełnionego przez ich pracownika(doradcy) błędu.

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

1.0

Cena

1.0

Jakość

1.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

W celu wyjaśnienia sytuacji zachęcamy do kontaktu poprzez wiadomość prywatną na Facebooku Columbus lub mail bok@columbusenergy.pl Szczegółowo odniesiemy się do sprawy.

location Recenzent: Karol, Toruń. Dodano: 4/26/2022

Nie polecam. Doradca Kamil C. z kuj-pom: 1. Sprzedał mi inne panele niż się umawialiśmy. 2. Twierdził, że zgłoszenie do straży zrobi firma. Nie zrobiła. 3. Nie odbiera telefonów po sprzedaży 4. Firma ma wielki burdel. Po sprzedaży dzwonili jeszcze 3x z pytaniem czy nie zechciałbym kupić paneli (no właśnie to zrobiłem...!) 5. Dostawca paneli ma godzinę przyjazdu na 8.00, ja się umawiałem na 10.00, ekipa przyjeżdża o 12.00. ?? 6. Firma miała się uporać z instalacją w jeden dzień (maks 2 przy dużej instalacji). Ekipa była u mnie 6 razy. Montaż trwał miesiąc bez dnia. 7. W tym raz przyjechała na działkę choć mówiłem żeby nie przyjeżdżali, bo nie ma mnie w domu. Dowiedziałem się od sąsiada, że łażą po moim terenie i musiałem wracać z pracy.

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

2.0

Cena

1.0

Jakość

2.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

W celu wyjaśnienia sytuacji zachęcamy do kontaktu poprzez wiadomość prywatną na Facebooku Columbus lub mail bok@columbusenergy.pl Szczegółowo odniesiemy się do sprawy.

location Recenzent: Łukasz, Siedlce. Dodano: 4/13/2022

Ta firma to Jedna wielka tragedia . Źle założone zabezpieczenia DC. W słoneczne dni instalacja wyłączą się. Od czasu zgłoszenia przez ponad 5 tygodni nikt nie naprawił prostej rzeczy. Sprzedać , podpisać umowę, dziadosko zainstalować i niech klient się buja. Omijać szerokim łukiem partaczy, krętaczy. Jak by się tylko dało cofnąć czas to nawet na podwórko

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

1.0

Cena

1.0

Jakość

1.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

W celu wyjaśnienia sytuacji zachęcamy do kontaktu poprzez wiadomość prywatną na Facebooku Columbus lub mail bok@columbusenergy.pl Szczegółowo odniesiemy się do sprawy.

location Recenzent: Tomasz, Wrocław. Dodano: 4/5/2022

Założyliśmy panele w maju 2020 roku. Od tamtej pory na naszym dachu przy instalacji fotowoltaicznej pracowało 6 podwykonawców firmy Columbus Energy. W listopadzie 2021 przyjechał podwykonawca, który stwierdził, że instalacja fotowoltaiczna jest zamontowana w sposób bezpośrednio zagrażający życiu i zdrowiu, a źle zamontowane panele fotowoltaiczne mogą stwarzać zagrożenie pożarowe. Następnie firma Columbus Energy przysłała inspektora, który jednoznacznie stwierdził, że instalacja jest od całkowitego demontażu. Po jego wizycie przyjechał kolejny podwykonawca, który zamontował nowy falownik i odłączył instalację fotowoltaiczną. W grudniu 2021 roku odwiedził nas 6 już podwykonawca, który WRESZCIE POPRAWIE ZAMONTOWAŁ PANELE. Oczywiście firma Columbus Energy zapewniła nas o całkowitej rekompensacie poniesionych strat. Niestety mamy kwiecień 2022 roku oraz zerowy odzew z ich strony.

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

1.0

Cena

1.0

Jakość

1.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

W celu wyjaśnienia sytuacji zachęcamy do kontaktu poprzez wiadomość prywatną na Facebooku Columbus lub mail bok@columbusenergy.pl Szczegółowo odniesiemy się do sprawy.

location Recenzent: Roman, Biała. Dodano: 3/14/2022

Zdecydowanie odradzam ponieważ mimo podpisania umowy i załatwieniu wszelkich formalności w styczniu ekipa przyjechała w drugim tygodniu marca i stwierdziła, że nie ma możliwości zamontowania paneli. Chciałem zdążyć przed 1 kwietnia a zostałem na lodzie i musiałem rozwiązać umowę. "Powodem dla którego nie chciało się ekipie zamontować był puszący śnieg i brak systemu do zamontowania". Przedstawiciel przed podpisaniem umowy wydzwaniał codziennie. Po podpisaniu umowy zamilkł. Nikt nic nie wie w tej firmie. Jest mi bardzo przykro i czuję się oszukany.

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

1.0

Cena

1.0

Jakość

1.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

W celu wyjaśnienia sytuacji zachęcamy do kontaktu poprzez wiadomość prywatną na Facebooku Columbus lub mail bok@columbusenergy.pl Szczegółowo odniesiemy się do sprawy.

location Recenzent: Tomasz, Wrocław. Dodano: 3/14/2022

Dzień Dobry W zeszłym tygodniu po 3 miesiącach od wpłacenia pieniędzy w końcu instalacja została zamontowana. Niestety jeszcze nie zaczęła działać - od razu była źle skonfigurowana tak że nie produkuje prądu. Po moich codziennych monitach minęło już 2 tygodnie - i zapewnianiu że ktoś przyjedzie i naprawi, a nawet że za chwilę ktoś zadzwoni i umówi termin wizyty - zero telefonów -instalacja nie działa. Wpłaciłem pieniądze i czuję sie oszukany. Jestem po rozmowach z moim prawnikiem zamierzam wystąpić na drogę prawną w celu uzyskania tego za co już zapłaciłem. NIE polecam nikomu tej firmy, Nie płaćcie żadnych zaliczek na poczet wykonania instalacji lub broń Boże całej kwoty. Firma nie bierze odpowiedzialności za klientów których już ma nie mówiąc o nowych.... NIE POLECAM !!! NIE POLECAM!!!

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

1.0

Cena

1.0

Jakość

1.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

W celu wyjaśnienia sytuacji zachęcamy do kontaktu poprzez wiadomość prywatną na Facebooku Columbus lub mail bok@columbusenergy.pl Szczegółowo odniesiemy się do sprawy.

location Recenzent: Tomasz, Strzelce opolskie. Dodano: 3/8/2022

Firma nie rzetelna oszukują na umowach, zapłaciłem za falownik 3 fazowy nie dali takiego tylko 1 fazowy. Nie umiem odzyskać kasy po natychmiastowym wypowiedzeniu umowy. Oszukują jak tylko mogą!

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

1.0

Cena

1.0

Jakość

1.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

W celu wyjaśnienia sytuacji zachęcamy do kontaktu poprzez wiadomość prywatną na Facebooku Columbus lub mail bok@columbusenergy.pl Szczegółowo odniesiemy się do sprawy.

location Recenzent: Mariusz, Rajszew. Dodano: 1/4/2022

Montaż został zrealizowany w czerwcu 2021. Sama instalacja porównując do konkurencyjnych ofert w bardzo wysokiej cenie. Doradca przedstawiając ofertę obiecywał, że można będzie dołączyć do flagowego programu Columbusa "Prąd jak Powietrze" czyli dołączenia do Coulmbus i rozliczania 100% wyprodukowanej energii, co czyniło, że w skali wielu lat jednak oferta byłby korzystniejsza. Okazało się to jedną wielka bujdą i kłamstwem. Przez kilka ładnych miesięcy rzekomo były jakieś problemy z założeniem dla mnie konta na platformie Columbus Care, a jak postawiłem sprawę na ostrzu noża, to w końcu konto udało się założyć, a następnie odmówiono przystąpienia do programu "Prąd jak Powietrze", czyli nie ma możliwości rozliczania 100% wyprodukowanej energii lecz klasyczne 80%. Nie dajcie się Państwo nabierać na bajki przedstawicieli tej firmy - moc produkcyjna paneli nie jest rewelacyjna (co widać po rankingu) a co najistotniejsze sama firma w moich oczach jest po prostu nierzetelna. Jak przychodzi do rozbudowy instalacji (przy braku możliwości rozliczania 100% wyprodukowanej energii było to to konieczne), to okazuje się że proponują jakieś zamienniki paneli o jeszcze słabszych parametrach. Katastrofa - zdecydowanie odradzam tą firmę jako partnera.

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

1.0

Cena

1.0

Jakość

3.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

W celu wyjaśnienia sytuacji zachęcamy do kontaktu poprzez wiadomość prywatną na Facebooku Columbus lub mail bok@columbusenergy.pl Szczegółowo odniesiemy się do sprawy.

location Recenzent: Paulina, Leszkowice. Dodano: 11/23/2021

Sama instalacja przebiegła pomyślnie, natomiast to co się stało później to jest po prostu farsa. Ponad miesiąc temu zniszczeniu uległ falownik który jest ważna częścią instalacji, a dlaczego się zepsul? Bo pan instalator źle go podłączył. Co dalej, dzwoniąc do renomowanej firmy spodziewałam się szybkiej reakcji i jakichkolwiek informacji natomiast co dwa dni dzwoniąc pani/pan mówi ciągle to samo czyli że nic nie może zrobić nigdzie przełączyć żadnych informacji nie udziela. Normalnie śmiech przez łzy. Nie polecam nikomu!

cancel Nie polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

1.0

Cena

3.0

Jakość

1.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

W celu wyjaśnienia sytuacji zachęcamy do kontaktu poprzez wiadomość prywatną na Facebooku Columbus lub mail bok@columbusenergy.pl Szczegółowo odniesiemy się do sprawy.

location Recenzent: MAREK, Grabowno. Dodano: 6/28/2021

Tak . Profesjonalnie i z prostym wytłumaczeniem opisano mi na czym polega fotowoltaika. Jestem zadowolony z wyboru.

check Polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

5.0

Cena

4.0

Jakość

5.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

Dziękujemy :)

location Recenzent: Mariola, Bobrowniki. Dodano: 10/2/2020

Firma bardzo pozytywna, przedstawiciel posiadał niezbędną wiedzę, która mnie interesowała, dopytał się o najdrobniejsze szczegóły. Montaż szybki i czysty. Ekipa montująca doradziła gdzie lepiej powiesić falownik, tak aby jak najmniej nam przeszkadzał. Serwis zawsze pomocny, nawet w blachych sprawach np. problem z aplikacją. Panele działają bez zarzutu od połowy maja i już naprodukowały tyle co przez rok zużywaliśmy prądu. Z czystym sumieniem mogę polecić firmę Columbus.

check Polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

5.0

Cena

4.0

Jakość

5.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

Dziękujemy :)

location Recenzent: Jarosław, Dalachów. Dodano: 10/2/2020

Doradztwo bardzo profesjonalne. Wszystko rozpisane na kartce prostym językiem, nawet doradca pokazał mi jak funkcjonuja u niego w domu panele. Jestem bardzo zadowolony z obsługi doradców jak i instalatorów. Kontakt z infolinia bezproblemowy, choć faktycznie mało z niej korzystam ponieważ nic złego z instalacją się nie dzieje.

check Polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

5.0

Cena

5.0

Jakość

5.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

Dziękujemy :)

location Recenzent: Magda, Trzcianka. Dodano: 9/1/2020

Świetne podejście do klienta! Doradca wszystki mi wytłumaczył z najdrobniejszymi szczegółami, odpowiedział na kazde pytanie. Po podpisaniu umowy szybki montaż + załatwili wszystkie papierko o licznik i dofinansowanie. Wszystko działa jak należy. Poelcam

check Polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

5.0

Cena

5.0

Jakość

5.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

Dziękujemy :)

location Recenzent: Damian, Luboń. Dodano: 8/29/2020

Sprzęt z najwyższej półki i długa gwarancja! Montaż w kilka dni od pospisania umowy gdzie w innych firmach kazali czekać koło 2 miesięcy. Wszystko sprawnie i fachowo. Kontakt z firma rownież oceniam bardzo pozytywnie, od poczatku do konca. Polecam!

check Polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

5.0

Cena

5.0

Jakość

5.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

Dziękujemy :)

location Recenzent: Wojtek, Legnica. Dodano: 8/25/2020

Firma godna polecenia. Bardzo dobry kontakt z przedstawicielem, który odpowiedział mi na każde pytanie i wszystko dokładnie wytłumaczył. Ekipa montująca również ok. Zrobili wszystko tak jak jak chciałem, nie ma żadnych wiszących luzem kabli itd. Na koniec posprzątali. Wszystko robili bardzo ostrożnie i czysto, żeby nie uszkodzić dachu. Instalacja działa od miesiąca bez problemu i produkuje więcej energii niż zakładałem. Bardzo solidna firma

check Polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

5.0

Cena

5.0

Jakość

5.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 6/2/2022

Dziękujemy :)

location Recenzent: Ewelina, Tarnów. Dodano: 8/24/2020

Profesjonalny doradca, wszystko wytłumaczył i bardzo dokładnie wyliczył nasze zapotrzebowanie. Ekipa montażowa również ok, bez żadnych uwag. Zdecydowaliśmy się na Columbus ze względu na długą gwarancję, fachową pomoc i sprzęt z górnej półki. Polecam!

check Polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

5.0

Cena

5.0

Jakość

5.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 9/2/2020

Dziękujemy!

location Recenzent: Katarzyna, Warszawa. Dodano: 10/24/2019

Zamontowaliśmy instalację od Columbusa w marcu tego roku, rachunek za prąd za kwartał: 42 zł z 280 zł miesięcznie. Bezproblemowy kontakt

check Polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

5.0

Cena

5.0

Jakość

5.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 5/25/2020

Dziękujemy! :)

location Recenzent: Leszek M, Warszawa. Dodano: 9/18/2019

Rosnące ceny prądu sprawiły, że zdecydowałem się na fotowoltaikę. Poczytałem nieco w necie i padło na Columbus Energy. Przekonało mnie to, że nie jest to firma krzak, ma ugruntowaną pozycję na rynku, a co było dla mnie istotne w ofercie mają panele mono Full Black. Z serwisu do tej pory nie musiałem korzystać, ale kontakt z BOK bez zarzutu. Na pewno polecam niezdecydowanym i marudom.

check Polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

5.0

Cena

4.5

Jakość

5.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 5/25/2020

Dziękujemy! :)

location Recenzent: Paweł, Gliwice. Dodano: 8/29/2019

Jestem klientem firmy Colubmus i użytkownikiem instalacji fotowoltaicznej od 3 lat i jestem MEGA zadowolony i od tego jak to funkcjonuje, jak również z obsługi fachowców tej firmy. Nie zgłaszam często problemów, bo ich nie ma, natomiast jak potrzebuję jakichś drobnych poprawek (kable się odpięły na poddaszu, sprawdzanie wydajności i takie inne drobne konsultacje), to zawsze uzyskuję i pomoc faktyczną od serwisu i informacyjną. Więc polecam bez zastanawiania się.

check Polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

5.0

Cena

4.0

Jakość

5.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 5/25/2020

Dziękujemy! :)

location Recenzent: Tomasz W, Kraków. Dodano: 4/16/2019

Instalację mam od wrzesnia zeszłego roku i jestem zadowolony, wszystko szybko i bezproblemowo, od pierwszego kontaktu. Od tego czasu moje PV działa i produkuje. Z firma nie mam zadnego problemu, odpowiadaja na wszelkie moje pytania (czasem przyznam nawet banalne), mialem problem z aplikacja w telefonie to podjechali i naprawili, a nie musieli. Jetsem zadowolony i polecam

check Polecam Columbus Energy S.A.

Obsługa

5.0

Cena

5.0

Jakość

5.0

reply

Odpowiedź od Columbus Energy S.A. z dn. 5/17/2019

Dziękujemy! :)

Dodaj opinię

Opowiedz innym o swojej historii z tą firmą!

Jak ocenisz Columbus Energy S.A. na podstawie poniższych kryteriów?

Jakość

Obsługa

Cena

Czy polecasz Columbus Energy S.A.?